KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓ
Tisztelt Látogatónk!
Engedje meg, hogy a rendkívüli helyzetre való tekintettel tájékoztassuk néhány aktualitásról a zsindelyaruhaz.hu oldal és a VNV Kft üzemelésével kapcsolatban.
Tekintettel a mindenki által ismert sajnálatos körülményekre, az alábbiakról szeretnénk Önöket tájékoztatni:
1. A KISZOLGÁLÁS CÉGÜNK TÖRÖKBÁLINTI TELEPHELYÉN FOLYAMATOS! Amennyiben bármilyen változás állna be, természetesen azonnal értesítjük látogatóinkat.
2. Nyitva tartásunk a 46/2020. (III. 16.) Korm. rendeletben előírtak szerint változik: "6. § Az élelmiszert, az illatszert, a drogériai terméket, a háztartási tisztítószert, a vegyi árut és a higiéniai papírterméket árusító üzlet, továbbá a gyógyszertár, a gyógyászati segédeszközt forgalmazó üzlet, az üzemanyag-töltőállomás és a dohánybolt kivételével a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény 2. § 27. pontja szerinti üzletben (a továbbiakban: üzlet) 15.00 óra után 06.00 óráig az ott foglalkoztatottak kivételével tartózkodni tilos."
Tehát az árukiszolgálás BEFEJEZÉSE 15 óráig meg kell, hogy történjen, a szállító járműnek eddig az időpontig EL KELL HAGYNIA telephelyünket! Kérem bármilyen áruátvétel tervezésekor vegyék ezt figyelembe, tekintettel arra, hogy a telephelyet pontban 15 órakor lezárjuk, a cég alkalmazottain kívül minden ott tartózkodót távozásra szólítunk fel, tekintet nélkül arra, hogy megtörtént-e az áruátvétel. Fenntartjuk a jogot, hogy ne kezdjünk meg olyan árukiadást, ami előreláthatóan befejezhetetlen a 15 órás zárásig.
Mivel a rendeletben foglalt szabálysértést az követi el, aki a rendeletben szabályozott helyeken „ meg nem engedett időpontban vagy meg nem engedett módon tartózkodik.”, így ezzel az intézkedéssel Önöket, az áruszállítást végző kollégákat védjük! "8. § (1) E rendelet szerinti korlátozó intézkedések betartását – a 2. § (1) bekezdése és a 4. § (2) bekezdése kivételével – a rendőrség ellenőrzi.”
3. Telephelyünkön minden intézkedést meghoztunk a fertőzésveszély minimalizálására, tehát:
- beszüntettünk minden fizikai érintkezést úgy dolgozóink, mint a telephelyünkre látogatók között (kézfogás, puszi, stb.) - fokozottan ügyelünk az iroda fertőtlenítésére, különös tekintettel a közösségi helyiségekre - beszüntettünk minden fajta kényelmi szolgáltatást (kávé, tea, üdítő felkínálása gépjárművezető kollégáknak, látogatóknak) - kézfertőtlenítőt helyeztünk ki
Mindezen intézkedések kellemetlenek és furcsának tűnhetnek, mégis kötelesek vagyunk az Önök és honfitársaink érdekében meghozni azokat. Kérjük szíves megértésüket!
4. Szeretnénk felhívni figyelmüket arra a tényre, hogy a határokon kialakult bizonytalan helyzet, illetve a fuvarozási szakma nagyon erős érintettsége miatt fokozott a lehetősége az áruellátás esetleges KÉSEDELMÉNEK, esetleg a teljes FENNAKADÁSÁNAK ideiglenesen. Az IKO gyár jelenleg megfelelő készletekkel rendelkezik, törökbálinti telephelyünk szintén több havi árumennyiséget tárol, de megnövekedett annak az esélye, hogy a megszokott rugalmas, extrém rövid szállítási határidőkkel működő kiszolgálás esetleg nem biztosítható átmenetileg.
A rendelkezésre álló készletekről mindig ELŐRE TÁJÉKOZÓDJON telefonon! Csak és kizárólag abban az esetben tudunk kötelezettséget vállalni a megrendelt termékek leszállítására, amennyiben azt írásban visszaigazoltuk!
FIGYELEM! A webáruház által, az abban leadott megrendelésre válaszként automatikusan kiküldött email NEM MINŐSÜL visszaigazolásnak és így kötelezettség vállalásnak sem. Kollégáink minden esetben írásos visszaigazolást bocsánatak ki, amennyiben az adott termék szállítható.
5. KÉRJÜK Önöket, hogy csak feltétlenül szükséges esetben (pl. személyes áruátvétel) keressék fel személyesen irodánkat! A teljes értékesítési folyamat (kiválasztás-megrendelés-számlázás-fizetés-kiszállítás) lebonyolítható elektronikus adminisztráció segítségével, így szükségtelen veszélynek teszi ki magát és kollégáinkat is egy indokolatlan látogatással.
Köszönjük megértését |